tisdag, augusti 04, 2009

Back To Normal?

Har börjat jobba lite nu. Försiktigt. Tror ärligt inte att det är så bra. Det känns inte så bra. Allt känns verkligen upp och ner och huller om buller i mitt liv för tillfället vilket är rätt konstigt eftersom jag i stort sett gör ingenting. Men det är en kamp om att ständigt bromsa och känna in. Så ingen Madonna och risken är att andra roliga saker framöver ligger i riskzonen. Min nya hobby piggar trots allt upp lite grann och ger om inte annat lite tidsfördriv. Mer detaljer kommer senare.

3 kommentarer:

  1. Men?
    Hur har jag missat att läsa hos dig? Nu är jag iaf här och läser med stor behållning.

    Vet inte bakgrunden men om du inte känner att du fixar att roa dig bland folk (madonna och u2) så känns jobba inte helt rätt...!? Men det där har du säkert koll på. Var rädd om dig!

    SvaraRadera
  2. Hela kroppen går i strejk faktiskt. Så nej, känns jätte fel att jobba men det måste läkaren avgöra så vi får se hur det blir.
    Välkommen! Kul att du är här.

    SvaraRadera
  3. Jag är väldigt nyfiken på din nya hobby!

    SvaraRadera