torsdag, augusti 13, 2009

Superwoman

Visst är det märkligt att man kan må som jag gör och ändå inbilla sig att man är superwoman? Jag tror nog inte att jag har släppt tagen än. Tror liksom fortfarande att det här kommer ordna sig lite snabbt. För annars, vad händer annars? Det är som att tappa all kontroll (vilket jag egentligen redan har gjort så klart) och inte ha nån aning om någonting. Jag ogillar skarp att tappa kontrollen. Jag vill ju vara stark och duktig och allt det där. Otroligt jobbigt att inte kunna vara det. Faktiskt.

4 kommentarer:

  1. Det är klart du är Superwoman.
    Du behöver bara vila lite nu.

    SvaraRadera
  2. Det knepiga med att släppa på kontrollen är att man riskerar att tappa hela. Otäckt. Men kanske nödvändigt för att hitta ut?
    /Marcus

    SvaraRadera
  3. Matt: Ja, kanske måste även Superwoman få sova lite emellanåt?

    Marcus: Ja..det verkar ju så. Men fy fan vad jobbigt.

    SvaraRadera
  4. En Superwoman har också mänskliga behov...:=)

    I längden är jag helt övertygad om att du kommer må bättre om du släpper på kontrollen !

    Kram
    /Douglas

    SvaraRadera