fredag, augusti 14, 2009

Höst I Luften

Det här har varit en av världens konstigaste somrar för mig och nu börjar det kännas som att den håller på att ta slut. Det är liksom lite mer höst i luften nu även om det fortfarande är mer än 20 grader. Jag har lovat mig själv att jag ska få unna mig ordentlig solsemester när jag har energi och orkar längre fram. Någon slags kompensation för den här sommaren som bara är ett vakum i tiden för mig. Måste få bada i havet och känna sanden mellan tårna. Har inte haft semester på hela sommaren. Och så måste jag nog få lite mer soltid med mina nya solglasögon också (vågade köpa ett par röda för en gång skull) så förr eller senare så blir det strandliv.

1 kommentar:

  1. Du är verkligen värd en lång solsemester med dina solglasögon =)

    Hoppas att du snart känner dig redo för att packa väskan och ta flyget.
    Kramar.

    SvaraRadera