fredag, oktober 02, 2009

Cinnabons

Jag vet inte riktigt vad som hände med the new and improved Sussi efter hypnosen. Tror att det blev lite mycket påfrestningar den här veckan överlag. Så jag är som vanligt inte i balans. Det går visserligen framåt och jag försöker verkligen att inte ta så hårt på bakslagen. Det kanske krävs lite mer tid helt enkelt. Tid och tålamod. Därför är det tur att det är kanelbullensdag på söndag. Så att jag får ägna mig lite åt att äta godsaker. Helst skulle jag vilja ta mig tid att baka själv. Såna där riktigt maffiga, amerikanska jättebullar med glasyr. Som dom har på Cinnabon i USA om ni varit där och köpt bullar någon gång. Dom är stora som kastruller så det är kanske inget för dom som är oroliga för vikten men otroligt goda!

Bild lånad från Cinnabon.com

5 kommentarer:

  1. Har du något bra tips på fik i Stockholm som har schyssta kanelbullar ;=) ?

    Kram
    /Douglas

    SvaraRadera
  2. Saturnus har alltid varit berömda för sina enorma bullar! Ska du på date kanske? :) Kram

    SvaraRadera
  3. Njae tyvärr inte den här gången ! Men jag vet vart jag ska ta med nästa date nånstans ;)

    Kram
    /Douglas

    SvaraRadera