lördag, oktober 03, 2009

Friendly Weekend!

Det är värst vad jag är vänskaplig nu för tiden. Nästan hela tiden. Med alla möjliga. Väldigt trevligt är det! Faktiskt. Och ikväll blir det ännu mer underbar vänskaplighet. Ser så mycket fram emot att få krama lite på Kickan och Grodan! Äntligen. Kanske är det så att den nya hypnotiserade versionen av mig är lite gladare i alla fall? Med tanke på min situation dom senaste månaderna så är jag himla glad och tacksam för så mycket saker som jag tidigare tagit för givna. Att kunna åka tunnelbana igen till exempel. Låter simpelt men herregud, fantastiskt. Kan äntligen röra mig ganska obehindrat i trafik och bland folk. Och nu har jag även förvandlats till nåldyna efter en intensiv session akupunktur igår. Den där lilla kinesiska mannen verkade vara djävulen själv!

1 kommentar: