torsdag, oktober 22, 2009

Medelålders?

Jag har fortfarande inte fått något paket. Eller jo, söta Magica skickade skumtomtar (jag älskar skumtomtar..) och jag har fått massa fina blommor. Men inga paket med omslagspapper och snören. Borde kanske inte spela någon roll i min ålder men jag kommer nog alltid att vara liten inuti. Jag gillar paket. Men det blir väl så när man blir äldre och vuxen. Jag kan köpa det jag behöver själv. Och hur medelålders är det inte att det jag vill ha mest av allt är ett nytt kylskåp. Haha, osexigt men sant.

6 kommentarer:

  1. Blir man någonsin för gammal för ett paket?
    Ett liiiitet paket kan man väl få =)
    Ett kylskåp är ett STORT paket.

    SvaraRadera
  2. Ja kylskåp är väldigt stort paket. Men bra! Helst skulle jag vilja att det levererades med en sån där stor röd rosett.

    SvaraRadera
  3. Ja det vore helt underbart, som i en film =)

    SvaraRadera
  4. Hahaha kylskåp ?? Det är grymt osexigt ;=) Vad gjorde dom med dig under den där veckan egentligen..ha ha ha.

    Kram!
    /Douglas

    SvaraRadera
  5. Det är vackert. Alla är vi värda minst ett kylskåp!

    SvaraRadera
  6. Precis, jag tycker att jag är värd ett kylskåp!

    SvaraRadera