tisdag, oktober 20, 2009

Äldre Än Igår

Det kändes som en vanlig kväll igår (utom att jag var extra trött) men när jag vaknade i morse var jag helt plötsligt äldre. Ett helt år äldre. På ett sätt så är det en otrolig timing att jag fyller år just nu. Precis nu när jag börjar jobba och efter allt jag gått igenom i sommar. Efter kursen jag var på förra veckan så känns det symboliskt att liksom börja på ny kula och nytt år just nu. Jag ser fram emot det här levnadsåret! Det kommer säkert att hända en massa spännande saker. Jag vet i alla fall att jag ska leva ännu mer kärleksfullt, nära och öppet.

Bild lånad från cardsunlimited.com

7 kommentarer:

  1. Tusen kramar på födelsedagen.

    SvaraRadera
  2. Ett stort grattis i efterskott och vad härligt att du börjar ditt nya år med sån energi och motivation. DÅ kan ju resultatet inte bli annat än lyckat :-).

    SvaraRadera
  3. grattis grattis!!! =)

    SvaraRadera
  4. Tack snälla för alla grattishälsningar! Kram

    SvaraRadera
  5. STORT GRATTIS på födelsedagen baby ;=) !!

    Kram
    /Douglas

    SvaraRadera