tisdag, oktober 27, 2009

Vig Som Ett Kylskåp

Tänk att det ska vara så svårt att bestämma sig för vilket kylskåp jag ska köpa. Det är ett jäkla kylskåp! Huvudsaken är att det är större än det jag har och att det fungerar. Men tydligen ska jag vara velig så än har jag inte klippt till. Men det lutar åt den här skönheten från Cylinda. Och appropå kylskåp. Jag vet att jag är medelålders nu och inte ung och vig som en gasell som jag var tidigare (hmm..) men är det bara jag som är stel som en pinne när jag vaknar? Ojar mig och har ont i ryggen. Inte förrän jag varit uppe en liten stund så börjar jag känna mig normal igen. Eller är det helt enkelt så att jag har en obekväm säng? Den kanske är för hård, eller tvärtom för mjuk? Eller så är det så här det är helt enkelt. På mornarna är jag som en pensionär.

4 kommentarer:

  1. Haha nä du är verkligen inte ensam om att känna dig som en pinne....Det första man kollar på morgonen är typ "vart har jag ont nånstans"...ha ha ha. För min del är det ryggen, vänstra höften och högra knät som är problemområden.

    När maskineriet blivit oljat efter att jag rört på mig en stund brukar det gå över.

    Kram
    /Douglas

    SvaraRadera
  2. Skönt att det inte bara är jag! kram

    SvaraRadera
  3. Jag med! Inte bara på morgonen, varje gång jag har legat eller suttit stilla en längre stund! ha ha

    SvaraRadera
  4. Men hur gamla är vi egentligen!? Fan också.

    SvaraRadera