måndag, januari 18, 2010

Ägg & Proteinpulver

Det var nog drygt ett år sen jag började träna på SATS. Innan dess hade jag alltid tränat på andra ställen. Tyckte inte att SATS var nåt för mig och kände inte att jag ville ställa mig bland alla uppiffade tjejerna som jag fick för mig tränande där. Sen blev det så att jag skaffade SATS kort i alla fall eftersom vi fick en möjlighet till bra priser via jobbet. Nu har jag gått från att tycka att jag inte är SATS tjej (vad det nu skulle innebära) till att träna med en personlig tränare och satt på en proteinfylld diet. Jag kan knappt tro att det är sant men idag ska jag till och med kila förbi en butik och köpa proteinpulver...hahaha, man ska aldrig säga aldrig. Det har jag alltid sagt.

4 kommentarer:

  1. Hahaha, du låter precis som mig!
    Jag testade en proteindiet ett tag, men det slutade med att jag försökte slå ihjäl sambon och utvandra typ! :)
    Har med funderat på personlig tränare, för att "få upp motivationen", men har inte kommit så mycket längre än till just funderingen...;)
    Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Härligt med människor som kan ge allt en andra chans =)

    SvaraRadera
  3. Aouch! Låter inte bra att slå ihjäl sambon :) Haha, får se hur jag blir efter ett par veckor av proteindiet. Lovar att rapportera.

    Och ja, jag tror också att man ska ge saker (och människor)en andra och kanske tredje chans.

    kram!

    SvaraRadera
  4. Hahaha VISSTE att du var en SATS-tjej...;=)

    Kram!
    /Douglas

    SvaraRadera