lördag, januari 30, 2010

GI Jane

Skojade med min tränare idag om att jag någon gång framöver skulle kunna klara chins utan maskinen, med bara min egen kroppsvikt, eller klättra upp för ett rep med bara armarna. Han nickade och sa att det absolut skulle gå med ihärdig träning (ja, jag vet att han får betalt för att säga det). Mmm.. jag skrattade mest och insåg att jag nog vare sig har tålamod eller uthållighet för att klara att träna så mycket. Jag är inte direkt berömd för min biceps...Men det är skönt att tränaren verkar tro att det bor en liten GI Jane inne i mig som bara behöver lockas ut.

5 kommentarer:

  1. Och mål är viktiga att ha när det gäller träningen =)

    SvaraRadera
  2. Det är jag HELT säker på att du klarar av ! Du måste bara tro lite mer på dig själv.

    Kram!
    /Douglas

    SvaraRadera
  3. Hahaha, ja fortsätter vi träna så här duktig så kanske det kan gå :)

    SvaraRadera
  4. Haha om du fortsätter i den här takten lär du göra många chins ;=) Hmmm..kanske ska lägga upp ett mål själv på just det ?

    Kram
    /Douglas

    SvaraRadera