måndag, februari 01, 2010

Ledord:Tålamod

Måndag igen. Ny vecka. Och ny månad. Tiden går verkligen fort. Därför borde det egentligen vara enkelt att ha tålamod kan man tycka. Tiden går ju oundvikligen och saker händer hela tiden. Men jag får ändå påminna min något rastlösa själ om att ha tålamod. Ofta. Tålamod med vädret och kylan. Det vänder! Tålamod i gymmet och med vågen (suck). Tålamod med min kropp och hälsa som fortfarande håller på att repa sig efter en ganska hård smäll. Tålamod med jobbet och hela grejen att komma tillbaka till arbetsplatsen. Tålamod med vissa relationer. Allt kommer. I sinom tid.

7 kommentarer:

  1. Ja usch vad det kan vara jobbigt ibland, men som tur är kommer alltid en vändpunkt =)

    SvaraRadera
  2. Ja, man ska bara våga lita på att vändpunkten verkligen kommer.

    SvaraRadera
  3. Bara så du vet så ser du hur fräsch ut som helst så du borde ta in lite av ditt glow till insidan. =)

    SvaraRadera
  4. Åh! Det var snällt sagt :)Tar genast in massor av glow till insidan.

    SvaraRadera
  5. Det känns som att du verkligen är på rätt väg. Du är superduktig juh !

    Kram
    /Douglas

    SvaraRadera
  6. Du, tack för all pepp och stöd i gymmet!!

    SvaraRadera
  7. Ja jag ser det som min uppgift att få dig att tro lite mer på dig själv ;)

    Kram
    /Douglas

    SvaraRadera