fredag, januari 15, 2010

Stalker?

I höstas mailade jag en del med en kille på en dejtingsite. Jätte trevligt i början. Massa långa mail där det visade sig att vi hade en hel del gemensamt. Det var roligt ett tag allt efter att veckorna gick tyckte jag till slut att det började bli lite tråkigt. Han föreslog aldrig att vi skulle ses på riktigt och jag hade bestämt mig för att själv inte vara den som drog lok den här gången. Så när det gått kanske sex veckor började jag bli lite less och var till slut tydlig med att jag träffade andra. Det fick så klart fart på honom men vid det laget var jag redan ganska off. Sedan dess har den här killen fortsatt att höra av sig en hel del. Jag svarar sällan tillbaka och så här flera flera månader senare undrar jag varför han fortsätter? Senast idag fick jag ett SMS där han undrade vad jag skulle göra i helgen och jag har inte svarat på hans SMS sen i typ november. Jag börjar nästan undra om han inte har några egna vänner...

2 kommentarer:

  1. kan verkligen förstå din tanke där med noll vänner!! Skum kille!!

    SvaraRadera