måndag, januari 04, 2010

Visioner För Det Nya Året

Det blir inga exakta löften i år eftersom jag ändå inte brukar hålla dom. Men visioner kan det få bli. Något att sikta mot och något att hoppas på. En av dom första visionerna är att jag ska bli snällare med mig själv. Ta lättare på saker och ting. Inte straffa mig själv så hårt för saker som egentligen inte är någon big deal. Inte älta i evigheter utan släppa saker och säga att det var väl inte så farligt. Det gör inget, det kan hända den bästa och shit happens. Lite lättare till sinnes och alltid försöka se det som är bra i tillvaron.

3 kommentarer:

  1. jag räcker upp en hand och tar till mej alltihop! Ska också säga så! :)

    SvaraRadera
  2. Låter lätt men är sååå svårt. :)

    SvaraRadera
  3. Du fixar det där tjejen. Promise.

    Kram
    /Douglas

    SvaraRadera