torsdag, mars 11, 2010

The Girl And The Robot

Blev otroligt pepp på Robyns kommande platta efter 'Dom Kallar Oss Artister' igår! Ser fram emot den. Grymt att hon fortsätter arbeta med Röyksopp, 'The Girl And The Robot' var en av mina favvolåtar förra året. Och apropå den låten, det här med att dejta killar som är på gränsen till arbetsnarkomaner. Kan dom inte förstå att om dom vill ha en fungerande relation så måste dom prioritera den? Att det inte går att jobba precis lika mycket som vanligt och lägga 18 timmar om dagen på karriären. Och om dom vill det så får dom glömma relationen.

Bild lånad från Robyn.com

4 kommentarer:

  1. Kan man inte vända på det och helt enkelt säga, strunta i killarna som jobbar så mycket ;=) ?

    KRAM!
    /Douglas

    SvaraRadera
  2. Håller med Douglas. Lite av de manliga arbetsnarkomanernas charm är nog att de inte har tid med er. Då blir ju allt enklare på nåt konstigt fånigt sätt. Inbillar jag mig.
    /Marcus

    SvaraRadera
  3. Ni har helt rätt. Men å andra sidan är jag inte så intresserad av slackers så det får finnas nån balans. Ambition är bra men till en gräns. Kram

    SvaraRadera
  4. Jag säger bara AMen Sussi...
    VIll man ha en relation får man prioritera relationen...svårare än så är det inte =).

    SvaraRadera