tisdag, mars 09, 2010

Upp och Ner

Det finns massor jag skulle vilja göra och prova på. Det är väl bra antar jag, att man är nyfiken och har utmaningar att se fram emot. Så nu ska jag verkligen försöka beta av listan över saker jag vill göra under det här året. Det är dags för lite äventyr. Som ett första mål tänkte jag se till att kasta mig ut ur ett flygplan innan sommaren är slut. Grisen hoppade tandemhopp för nåt år sen och var alldeles lycklig av adrenalinet som rusade i kroppen så det måste jag prova. Och när jag väl kommit ner på marken så vill jag prova att klättra upp igen. Fast det räcker med att prova lite inomhus klättring på vägg till att börja med.

4 kommentarer:

  1. Gud så roligt! Äventyr förgyller!

    SvaraRadera
  2. Haha JUST fallskärm är faktiskt nånting som jag också velat prova på. Tandemhopp då såklart.

    Kram
    /Douglas

    SvaraRadera
  3. Då bokar vi in det i vår Dogge! kram

    SvaraRadera
  4. Haha att vilja och våga är två skilda saker blev väldigt uppenbart just i detta nu när jag läste ditt svar ;=)

    Kram!!
    /Douglas

    SvaraRadera