onsdag, juni 02, 2010

Om Att Våga Hoppa

Jag och tjejerna har pratat en hel del om det här med att hålla tillbaka på sista tiden. Det här att inte våga satsa, att inte våga chansa och att försöka skydda sig själv. Tyvärr skyddar man sig ofta även för bra saker när man håller på så men det är en svår vana att bryta. Jag märker ofta inte ens att jag gör det (skyddar mig och håller distans alltså) förrän i efterhand. Men man lär så länge man lever och jag antar att allt kommer i den takt det ska på något vis. Att våga utmana sig på olika sätt och möta det man är rädd för kan kanske vara ett litet steg på vägen och snart är det dags. Fattar inte varför jag valde just det här egentligen men om inte alltför många dagar ska jag kasta mig ut ur ett flygplan på hög höjd. Den första av alla utmaningar jag tänkte utsätta mig för i sommar. Håll tummarna!

5 kommentarer:

  1. Modigt!!!
    Skulle ha dödsångest för att göra något så galet som att hoppa ut ur ett flygplan!!

    SvaraRadera
  2. Jag vet! Konstigt nog känner jag mig faktiskt inte så nervös men fråga mig igen samma dag så är nog svaret ett annat :)

    SvaraRadera
  3. Award till dig! http://itsallgonnabefine.wordpress.com/2010/06/03/tack-fino-clara/

    SvaraRadera
  4. Tack! Ska kolla upp och återkommer. Kram

    SvaraRadera
  5. Hi hi ja dessa adrenalinkickar är ju minst sagt rätt sköna. Det enda i princip jag skulle totalvägra rakt av är att sätta mig i en ubåt.

    Kram!
    /Douglas

    SvaraRadera