fredag, juni 04, 2010

Sex och Sommaren

Sex and the City 2 var faktiskt inte så dålig som jag hade förväntat mig. Efter allt jag hade hört och läst om filmen hade jag väldigt låga förväntningar och kanske just därför tyckte jag att den var riktigt kul. Fantastiska kläder så klart! Och som alltid mycket sexsnack från Samatha Jones. Hon får det ju att låta helt okomplicerat och kul och inga som helst problem att ägna sig åt att ligga runt hela livet istället för att stadga sig och skaffa familj. Kanske att man ska leva lite Samthaliv över sommaren? Under tiden man funderar på det kan man kolla in den här filmen om just sex. Det liggs runt.

4 kommentarer:

  1. Klart du ska leva ett Samanthaliv över sommaren!

    SvaraRadera
  2. Håller med Matt. Om du inte mår dåligt av det kommer du att må bra av det... :-)
    /Marcus

    SvaraRadera
  3. Japp! Så får det bli :) Gud så trevligt det ska bli.

    SvaraRadera
  4. skall också se den.... bra att det fortfarande pratas gott om singelliv... annars blir det förlegat och kvinnofientligt

    SvaraRadera