torsdag, juli 01, 2010

Semestertider

Mer än en vecka sen jag skrev nu. Jag lever. Men gud vad det är mycket hela tiden. Och det går ju inte alls ihop med det jag skrev här nedan. Det där om att lära sig av sina misstag. Det har jag nog gjort men jag har ändå haft svårt att dra i handbromsen. Det är så svårt att stanna inne alla dessa underbara kvällar som har fyllts av härliga vänner, massor av bubblig rosé, solnedgångar, reseplaneringar och romantik. Det vill man liksom inte vara utan. Men nu har jag till slut tvingats inse mina begränsningar och precis just nu ställt in resan till Borlänge och Peace & Love. Skittrist men tyvärr bara att hacka i sig. Jay-Z har jag trots allt sett massor av gånger innan och helgen ska ju bli varm och solig tröstar jag mig med. Dessutom går jag på semester! Ledigheten ligger som en lååång raksträcka framför mig i kalendern. Nästan ändlösa veckor och sol, bad, deckare, gott vin, fina vänner, exotiska djur, vita stränder och after beach. Gud vad jag längtar!

2 kommentarer:

  1. Njut vännen min! Hoppas att du får en kalas semester i lagom tempo! Stora kramar

    SvaraRadera
  2. Tack fina du! Hoppas att allt är bra. stor kram

    SvaraRadera