lördag, juli 03, 2010

Solkysst!

Vilken sätt att börja semestern. Vilket väder! Och det verkar hålla i sig nästa vecka också. Bikiniliv, bryggor och jordgubbar. Brunchade på Söder med finaste tjejerna och sen har jag njutit i solen precis hela dagen, sakta gungad av vågorna på flytbryggan. Årets första dopp blev det också och jag hoppas att det blir mer av det i morgon. Funderar på Fjäderholmarna kanske...Men det börjar kännas lite tomt i stan och det märks att det är semestertider. Grisen och Alfa gav sig av efter brunchen och det kommer dröja många veckor tills vi ses igen. Känner på mig att det kommer ha hunnit hända mycket spännande under den tiden.

5 kommentarer:

  1. Jag trodde jag var sist i hela Sverige med ett dopp men tydligen inte ;=)

    Kram!
    /Douglas

    SvaraRadera
  2. Semestertider.. VÄLKOMMEN.... =)

    SvaraRadera
  3. Ja visst är det helt fantastiskt just nu =)
    Njuuuut!!!!

    SvaraRadera
  4. Dogge: Har du badad nu eller?

    Tjejer: Tack! och kram

    SvaraRadera
  5. Japp det gjorde jag redan förrförra helgen ;)

    Kram
    /D

    SvaraRadera