fredag, augusti 27, 2010

Livet Går Inte Alltid Att Planera

Känner mig helt fnissig idag och alldeles bubblig. Borde inte göra det egentligen med tanke på hur lite jag har sovit. Men gud så kul det var igår. Att vara ute med folk som faktiskt är dansare och älskar musik har visat sig vara hur bra som helst. Jag älskar spontana utekvällar! Det är när man minst letar efter saker som det blir som bäst. Klyschigt men ofta sant. Sprang på en gammal vän mitt uppe i allt också. Som erkände att han varit kär i mig i massor av år. Helt galet. Kul förstås! Men jag hade verkligen ingen aning. Livet kan vara bra märkligt ibland. Man vet liksom aldrig riktigt vad som kommer härnäst. Här kommer fredagslåten också. Jag. Kan. Inte. Sluta. Lyssna. Mina grannar (och kollegor) kommer börja hata mig när som helst.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar