måndag, september 20, 2010

Ännu Lite Kallare

Det är en svart måndag det här. Även om människor visar mycket mod och kärlek och sluter upp mot främlingsfientligheten är det en komplicerad situation. Och mitt i alla debatter och demonstrationer får jag besked om att en nära släkting förlorat kampen mot cancern. Hon som kämpade och försökte vara positiv in i det sista. Mina tankar och varmaste känslor går till er som förlorade er mamma idag. Jag önskar att det fanns mer jag kunde göra och säga.

2 kommentarer:

  1. Very nice picture of you and your blog as a whole is regarded as a nice and readable. Come take a look Teuvo images www.ttvehkalahti.blogspot.com blog and tell your friends Teuvo pictures blog. Very good and pleasant autumn scenic roads. Teuvo Vehkalahti Suomi Finland

    SvaraRadera
  2. Thank you Teuvo! I will take a look at your images.

    SvaraRadera