fredag, oktober 01, 2010

Stöd och Pepp

Jag måste bara säga. Jag är faktiskt lite förvånad. Eller kanske snarare förundrad. Här kommer jag dragande med den ena, för mig, galnare idéen än den andra. Kastar ur mig saker som jag förväntar mig få starka mothugg och höjda ögonbryn av. Men till min stora häpnad så sitter i stort sett alla mina underbara små soldater och nickar. Dom lägger inte ens huvudet på sned utan dom håller med, ger konstruktiv feedback och säger att jag tänker helt rätt. Att jag är klok och att allt kommer att bli bra. Det måste kanske betyda att jag inte är helt ute och cyklar... Men ändå. Min lilla armé av små soldater. Gud vad jag uppskattar er!

I kväll är det I Blame Coco party på Berns och jag funderar på att peta i mig en drink eller två...Det är ju ändå fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar