lördag, oktober 02, 2010

Snigelfart

Vaknade bredvid Irländaren som låg lite smått rufsig bredvid mig och sov i morse. På gamla dagar har det visat sig att jag inte kan sova särskilt länge på morgonen när jag varit ute så efter några försök gav jag upp och jag upp och bakade scones till oss istället. Kände mig som Martha Stewart och fick beröm som om jag varit en räddande ängel. Irländaren såg mycket nöjd ut. Inte en enda drink blev det igår men däremot lådvis med vin så jag studsar inte fram idag direkt. Det lär inte bli särskilt mycket vin till middagen hemma hos Peaches i kväll. Har inte tid att vara trött i morgon också. Det är en hel del som behöver styras upp.

3 kommentarer:

  1. Vakna upp rufsig i håret och få nybakade scones... jag kan förstå om Irländaren gav dig beröm ;-)

    SvaraRadera
  2. Åh vilken dröm att få scones lagade till frukost ! Du är helt klart ett hustruämne...ha ha ha ;=)

    Kram
    /D

    SvaraRadera
  3. Åh, hustrumaterial! Absolut :) Kram

    SvaraRadera