tisdag, januari 11, 2011

Live Your Best Life

Det är rätt lätt att fastna i gnällträsket när det är kallt och mörkt ute. Och det finns ju så mycket man vill ha, så många att jämföra sig med, så mycket man kan gnälla på. Men nu ska jag verkligen försöka. Försöka att göra det bästa för mig. Göra det bästa av det jag har. Det bästa av just mina förutsättningar. Leva ut mina drömmar, sträva efter mina mål och känna efter vad magkänslan säger. Låter kanske självklart men handlar för mig mer om att vara glad och lycklig och se till att må bra istället för att foka på sånt som fattas. Alltså, tex inte deppa över att vara singel och att typ alla andra redan har tre barn eller är nyförlovade. Utan njuta av allt det som är bra med att kunna vara fri och flexibel. Det kan få vara lite ledord för 2011.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar