fredag, januari 21, 2011

Nattljud

Sitter och lyssnar på en inspelning av mig själv när jag sover. Jo, det är sant! Lite konstigt känns det faktiskt. Men sen Vita sov hos mig sist och klagade på att jag snarkade så mycket (det var på nyårsafton och jag hade ett par små glas vin under västen..) så har jag fått noja på det här. Tänk om jag alltid snarkar massor? Hur vet man det liksom när man sover själv. Jag har inte hört så mycket klagomål förut men nattgästerna kanske bara har varit artiga och inte berättat att dom legat vakna halva natten...Så otroligt osexigt att snarka. Sorgligt men sant alltså att jag gör det. Tydligen. Men på inspelningen jag lyssnar på nu (från igår) hörs inget mer än lite stillsamt prassel i duntäckena när jag vänder på mig och väckarklockans envisa tickande. Inte en enda liten snarkning.

2 kommentarer:

  1. Kan säga att ditt snarkande hördes ända bort hit till Kungsholmen...;=)

    Kram

    SvaraRadera