tisdag, mars 22, 2011

Påskresan

Nu först blir det Prag. Det var ett helt år sen sist och det är dags att fira Alfas födelsedag igen. Längtar! Grisen är stor och rund om magen och snart får hon inte flyga längre så det är bäst att passa på att åka ner och hälsa på. Men sen vette tusan hur det blir. Försöker klura ut hur jag ska göra med påsken och semester och om det blir sol eller storstad eller hur jag ska göra. Både London och Los Angeles har varit på tapeten. Eller kanske New York eller en solstol på Kanarieöarna. Eller kanske en sväng förbi Monaco, det var evigheter sen. Det ramlar nog på plats i huvudet till slut men än så länge känns det som att det är en bit kvar innan jag kommer fram till ett beslut. Hur gör ni andra i påsk?

4 kommentarer:

  1. Åh prag är underbart!
    Päsken blir lugn. Kommer hem från NY på långredagen sen tänkte jag bara sova påskhelgen.

    SvaraRadera
  2. NY hade ju varit väldigt trevligt över påsk. Två år sen jag var där nu.

    SvaraRadera
  3. Påsken blir nog lugn här också. Eventuellt tar jag en avstickare till Budapest. Men det vore skönt att vara hemma och bara chilla.

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Ja man är i stort behöv av chill just nu. Och sol! På söndag ska vi träna :) Kram

    SvaraRadera