fredag, mars 25, 2011

Syskonhäng

Dom som känner mig vet att det inte händer så där jätte ofta att jag hänger med min bror. På familjemiddagar och födelsedagar och sånt så klart men vi ses ganska sällan själva bara vi två. Att det blivit så beror så klart på massa olika saker men just därför är jag extra glad över att jag äntligen ska få lite riktig kvalitetstid med honom i helgen. Hela lördagkväll blir det syskonhäng och massor av familjesnack. Det behöver vi. Han har det inte lätt just nu min bror och då känns det fint att kunna stötta och ta med honom på lite roliga grejer. Och tack söta Grisen för biljetterna! Det betyder massor.

2 kommentarer:

  1. Härligt att brorsan har en snäll syster som tar hand om honom. Way to go !

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Nu kan vi leka med nya datorn också :) kram

    SvaraRadera