lördag, maj 07, 2011

Time Out

Pratade med Irländaren som sen flera veckor tillbaka bestämt att just denna helg skulle vara off limits. En time out för vila och lugn och ro. Det var ingenting jag hade planerat men det blir så för mig också och det är precis vad jag behöver. Landa lite, andas, ta hand om kroppen och hemmet. Det blir gympass, lugna aktiviteter med fina vänner och fix på hemmaplan. Det behövs lite andningshål för det är verkligen mycket som händer nu. Det rör på sig överallt. Irländaren tex har fått nytt jobb och sagt upp sig! Mitt ex har flyttat tillbaka hem till Stockholm och börjar också nytt jobb på måndag och vad det gäller mig själv så har jag har lyckats flänga mellan Oslo, Prag, London, Nice, Cannes och Monaco på bara åtta veckor. Så nu är det dags att andas lite.

4 kommentarer:

  1. Och fler ska det bli! Håller just på att boka nästa :) Kram

    SvaraRadera
  2. Ja jösses du har verkligen rest runt en himla massa. Men det är ju SÅ roligt så jag förstår dig !

    Vad blir nästa destination ;) ?

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Det ska jag berätta när vi ses i gymmet! Kram

    SvaraRadera