tisdag, september 06, 2011

Rent och Fräscht

Tack vare Douglas tips om Groupon för en tid sen köper jag tjänster till höger och vänster. Jag älskar det! Har gjort allt från ansiktsbehandlingar till klippning och det funkar strålande. Idag är det en städerska här och snart kommer fönsterputsaren. När städerskan gick runt i min tvåa så tittade hon lite frågande på mig och sa: Men det finns nästan inget att städa? Haha, kanske dags att jag sänker kraven på mig själv lite och inte städar hela tiden....

2 kommentarer:

  1. Ha Ha Underbart! Ja kanske bäst att lära sig lite av henne! Stor kram till dig finis! C

    SvaraRadera
  2. Det kanske är ok att inte altid diska upp och alltid ställa in allt i diskmaskinen efter varje gång man ätit? Och man kanske inte behöver färgkoda sin garderob...

    SvaraRadera