onsdag, september 07, 2011

Vit Vecka

Det har redan gått en hel vecka. Jag tror att det tog slut för mig efter Rockbjörnen. Det hade varit lite för mycket lite för länge. Rosémarinerad efter sommaren ni vet. Och sen blev jag snuvig, förmodligen för att vi stod ute hela kvällen på Gröna Lund. (För övrigt gick det alldeles utmärkt att åka berg-och-dalbana efter en hel del glas vin. Trodde jag skulle må illa med det blev nästan ännu roligare). Men nu är det alltså slut. Några veckor i alla fall. För att få komma på fötter. Landa lite. Komma igång med bra mat, promenader, gymmet, sovande och allt det där andra. Än så länge är det inga problem alls men det kommer nog kännas lite konstigt på kick offen. Men jag är inte ensam. Powah, Blondie och en hel del andra kollegor passar på att ha vit månad. Företaget kommer spara in en hel del pengar bara på oss...

3 kommentarer:

  1. Jag skulle också behöva ha en vit månad, visserligen har det inte varit så jättemycket nu. Men skulle behöva komma i mer form.... :/

    SvaraRadera
  2. Oftast brukar man inse under den där vita tiden, att det faktiskt går bra att va ute i svängen med sina vänner och ändå va pigg dagen efter ;-)

    Hösten är verkligen tiden för att ta igen förlorad sömn och träning... vi måste ju orka hela långa vintern :-)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Det är väldigt skönt att vara pigg på lördagar. Kunna träna istället för att vara bakis och äta chips. Så vore skönt att hålla i detta ett tag nu. Kram

    SvaraRadera