söndag, september 25, 2011

Time of Change

Hemma från London igen. Grymt bra helg. Det är så häftigt att spegla sig i sina vänner, se sig själv med deras ögon, lära sig mer, om dom och om mig själv, dela erfarenheter och växa tillsammans. Jag älskar det. Och jag vet, jag har sagt det förr. Men jag säger det igen. Det här året alltså...2011. Är det nån som är bra på astrologi för det måste vara nåt med stjärnorna. Så mycket som hänt, stora, jobbiga, tunga saker. För många av oss. Det har varit allt från separationer till stämningar i rätten, problem med ekonomi och förändringar i karriären. Men visst, mycket har varit kul också så klart. Grace ska ha ett till barn tex, det är ju jätte kul! Och Lola är äntligen på plats i det stora nya huset efter månader av strul och flyttkartonger. Men det känns ändå som ett väldigt omvälvande år. Förändring kan vara svår och jobbig men i många fall leder till till något bra. Kanske ännu bättre. På sikt. Så mitt i alltihop är jag rätt pepp på nästa år.

2 kommentarer:

  1. Jag tror också att förändringar ofta leder till något bra. Sen är ju kanske inte alla förändringar positiva men man måste ju alltid göra det bästa av det. Klyscha, jag vet, men man är ju sin egen lyckas smed.

    SvaraRadera