torsdag, oktober 27, 2011

Live And Learn

Oj vad langesen jag skrev men jag har inte haft sa mycket datortillgang. Och jag ar ju trots allt pa semester sa jag tog en liten bloggpaus. Men nu skickar jag en kort halsning fran varldens basta stad, New York. Har lart mig utforska staden lite Kunken-style, dvs pa egen hand. Har traffat en hel del kul och spannande personer och blir som vanligt helt kar i det mesta som ar New York. Los Angeles ar harligt och Vegas ar kul men det ar anda New York som ar bast. Har lart mig en hel del saker pa den har resan och det ar val sa det ar, vi blir aldre och lar oss mer och mer om oss sjalva och varandra. Bra och daliga saker men det gor att prioriteringarna klarnar och det ar bra. Hoppas att ni alla har det bra dar hemma i morka och kalla Sverige. Nu ska jag ut och shoppa lite.

5 kommentarer:

  1. Härligt att du har det bra over there!! :D KRAM

    SvaraRadera
  2. Grymt! Vill höra mer om din NY vistelse.
    Nashville och Chicago var också bra men inte slår det New York.
    Jag måste åka tillbaka snart.
    Funderar på Lissabon över nyår. Har du varit där?

    SvaraRadera
  3. Inte på något vis avundsjuk, nej då.

    SvaraRadera
  4. Ååååhhh, fortsätt ha det helt grymt bra :-)

    SvaraRadera
  5. Kunken: Ja jag har varit i Lissabon men bara över en dag. Gillade staden!

    SvaraRadera