onsdag, november 09, 2011

Att Aldrig Dansa Nykter

HAHAHAHA!! Usch...jag rodnar. Hahahahaha.

Idag provade jag Sh'Bam för första gången. Har ni provat nån gång? Danspass på SATS. Jag som i och för sig vet att jag har rätt kackig koordinatinsförmåga (vad det gäller koreografi) trodde i alla fall att jag var liiiite mjukare i kroppen än vad jag var. Jag som brukar älska att dansa och som har haft noll problem med att stå på högtalare eller bord och dansa ute. Men nu....HAHA!! Plötsligt dök den bittra insikten upp. Jag dansar nog aldrig nykter...Så stel jag såg ut! Så obekvämt jag svängde på höfterna. Så i otakt som jag skakade på mig. Usch, det var hemskt att se. Eller fantastiskt roligt för dom som stod utanför. Jag vet inte...Egentligen har jag ingen lust att någonsin gå tillbaka men just därför kanske jag borde gå mer på Sh'Bam klasser och lära mig att skaka loss. Nykter alltså. Annars är det tydligen inga problem. Usch, haha, I need a boyfriend... Eller åtminstone..ni vet vad.

Ni var inte så bra på webbhotell förresten. Men tack Dogge för tipsen! Listan var toppen. Ska dra igång snart.

5 kommentarer:

  1. Håller med totalt och det är pinsamt att säga för om jag får säga det själv kan John Travolta slänga sig i väggen när jag äntrar dansgolvet...onykter. Nykter känner jag mig stel, klumpig och innehavare av två vänster fötter.

    Sex är bra för att få lös höfterna, sexade loss som en galning några timmar innan en dressyrkurs och jäklar i min låda så mina höfter flöt med i rörelserna, de gick att vrida åt alla håll och kanter...;P

    SvaraRadera
  2. jag använder levonline och är jättenöjd! så kolla upp! hoppas vi kan ses snart fina. kramkram

    SvaraRadera
  3. Har noll koll när det gäller webbhotell :-(

    Haha du får börja släppa loss hemma framför spegeln och rulla på höfterna ;-)
    Klart du ska gå igen!

    SvaraRadera
  4. Tack för tips och pepp. Och ja dreamhouse, vi ska absolut ses snart! I januari blir jag väldigt ledig :) Kram

    SvaraRadera
  5. Du kan OMÖJLIGT ha varit värre än kompisen som vi skickade in på en klass på hans svensexa...det var f*n nästan pinsamt att stå utanför salen och kolla...ha ha ha.

    Kram!

    SvaraRadera