onsdag, november 16, 2011

Att Komma Ikapp

Herregud vad tiden rusar fram just nu! Och snart är det jul. Kalendern buktar i sömmarna av alla inbokningar och allt där där myset man skulle vilja hinna med känns väldigt avlägset. Jag behöver rensa upp lite i min kalender, få lite mer struktur. Och sova lite mer. Det hade varit på sin plats. Kroppen har inte riktigt hängt med i allt det som jag mentalt har planerat in och sen sprungit runt på. Jag har en massa spännande planer på gång som ger mig en hel del energi men då är det lätt att springa lite för fort. Ska berätta mer lite senare. Men nu ska jag försöka komma ikapp lite först.

2 kommentarer:

  1. Hemska tanke att man inte är i fas och i kapp med det man vill. Blir man nånsin det undrar jag? Börjar känna mig tveksam :P

    SvaraRadera
  2. jomen det går faktiskt! Jag har lyckats några gånger men det kräver en del åtgärder :)

    SvaraRadera