torsdag, januari 05, 2012

Nyårspeppen!

Känner ni? Det ligger liksom i luften. Det var så många som hade ett tungt 2011 och nu är det nystart. Det symboliska i att börja ett nytt år, utvärdera och gå vidare, ta nya tag och ta ett litet steg närmare till att leva det liv man vill. Jag tycker det märks överallt. Vänner man pratar med, kollegor, folk i gymmet (herregud vad fullbokat det är på alla pass! Jag ogillar januari på det sättet) folk man möter på gatan. Överallt ser jag peppen som bubblar under ytan. Foxy håller på att flytta till hus. Råttan och hennes kille råkade spontanköpa (!) ett hus dom med och har sålt lägenheten i stan. Vita har börjat på ett nytt projekt och Ludde börjar nytt jobb snart. Och själv fick jag mina nya visitkort i brevlådan idag. Peppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar