fredag, februari 17, 2012

Dags Att Hänga Ut Sig Igen?

Jag skulle behöva en svart liten bok. Det är ju inte bokstavligt talat en bok men lite kontakter att ta till så där ibland ni vet. Men jag har sett till att rensa dom senaste åren så det finns inte så många på lager nu faktiskt. Lyckas i och för sig springa på nya allt som oftast men undrar om det inte är dags att plocka upp nätdejtingen igen. Träffar man inte drömprinsen på en gång är ju chansen rätt stor att man träffar kul sällskap under tiden tänker jag. Har funderat ett tag på att börja igen men har hållit tillbaka pga tidsbrist. Har helt enkelt jobbat alldeles för mycket för att hinna bry mig om mitt privatliv..Redan där känns det ju lite sorgligt, eller hur? Jag måste ju ha ett liv vid sidan om jobbet. Så det kanske är dags. Vad säger ni, rösta här bredvid!

7 kommentarer:

  1. Jag var skeptisk när jag körde nätet men tänkte som du... man kan ju träffa roliga människor om inte annat :-) + att en dejt då och då är roligare än ingen alls.

    SvaraRadera
  2. Jamen lite så tänker jag med. Det är ETT alternativ liksom. Så go for it. :)

    SvaraRadera
  3. Exakt, det är ju roligare att dejta än att inte dejta liksom. Hade faktiskt kul sist jag nätdejtade. Lutar helt klart år att jag börjar igen :)

    SvaraRadera
  4. Jag är lite fram och tillbaka när det gäller nätdejting just nu..... velar alltså om ja eller nej... men man vet ju aldrig när man får tillbaka lusten :) kanske loggar man in igen om nån dag? Go for it.

    SvaraRadera
  5. Klart du ska köra ! Skulle dock inte ge ut mitt telefonnummer. Tänk om du får en sån där stalker på halsen igen ? Kontantkort kanske ?

    Kram
    /D

    SvaraRadera
  6. Har även jag lagt ner nätdejtingen. Men börjar ju undra om man ska ta tag i det igen. Men träffade så många konstiga typer så jag tror jag avstår..

    Men vad fasen.. Kör på!! /Notloveliest

    notloveliest.wordpress.com

    SvaraRadera
  7. Ja, jag vet...Läskigt om det kommer en ny stalker. Han var ju galen på riktigt. Men det var bara en av massa som jag träffade så jag tror chansen är rätt liten. Hoppas jag.

    SvaraRadera