måndag, februari 20, 2012

Ingen Kärleksfeber..

utan vanlig feber blev det i helgen istället. Har varit förkyld i två veckor nu. Snuvig först som gick över i hostig som gick över i 38,7 graders feber igår. Var helt däckad. Man har inte feber så ofta som vuxen (inte jag i alla fall) så jag glömmer hur sjuk man känner sig. Helt slut och vansinnig huvudvärk. Det var faktiskt rätt synd om mig...Idag är febern bättre men hostan och snuvan kvar. Har inte kunnat träna på flera veckor nu. Så jäkla segt.

4 kommentarer:

  1. Förkylning ja..... usch! Har ju varit förkyld till och från ända sedan i slutet av augusti. Men hoppas nu på att jag kommer ifrån den i och med att jag fick nässpray med kortison i! Krya på dej! Och jag förstår verkligen känslan av att inte kunna träna....

    SvaraRadera
  2. Fan vad segt :-( Jag känner av halsen men hoppas verkligen att det inte blir något av det.
    Krya på dig snabbt nu!!

    SvaraRadera
  3. Nässpray med kortison är det enda jag använder. Jag blir bara ännu mer täppt av vanlig :( Ligger här hemma i sjukstugan och hostar..

    SvaraRadera
  4. Usch vad tråkigt ;=( Makalöst segt med huvudvärk, för att inte tala om utebliven träning. Har ju varit i samma sits angående träning efter min kortison-spruta.

    Krya på dig!

    SvaraRadera