måndag, maj 18, 2009

Lockar och Rörmokare

Har inte kunnat koppla upp mig på hela helgen. Nån galen rörmokare har råkat klippa av lite sladdar i källaren. Helt otroligt. Men det är nog fixat snart. Bra helg annars. Mysiga bruncher och tender loving care. Och fint väder. Och träning faktiskt. Måste försöka komma igång igen. Nu är det kort vecka och det borde vara skönt men blir faktiskt mest stressande när det är så mkt på jobbet. Så det blir nog inte bara ledigt. Och i morse fastnade jag med locktången i håret. Trodde att jag var tvungen att klippa av mig håret där ett tag. Det hade ju varit ett grymt sätt att börja veckan på...

2 kommentarer:

  1. Men det är ändå BARA 3 dagars vecka! Tjiiihoooo!! :) kraaam

    SvaraRadera
  2. Galen rörmokare? Tack du! Inte för att jag var där men någon galen rörmokare tror jag inte på, måste skydda oss stackare! :-)

    SvaraRadera