tisdag, maj 19, 2009

Vita Lögner

Det känns som om jag går runt och ljuger en hel del just nu. Till alla möjliga. Eller, kanske inte direkt ljuger. Men undanhåller sanningen. Det känns inte särskilt bra men är kanske faktiskt nödvändigt. Överlag är det faktiskt en hel del just nu som är rätt obekvämt men jag har bestämt mig för att det är acceptabelt både för att det är tidsbegränsat (hoppas jag) och för att det någonstans finns en större tanke bakom alltihop. En anledning. Men det gör ju förstås att jag är lite allmänt hemlig här också. Men nu funkar i alla fall internet igen.

2 kommentarer:

  1. Men hallåå.... så kan du ju inte göra! Jag blir juh NYFIKEN !!! Har du träffat någon?? kraaaam

    SvaraRadera
  2. Det gäller liksom allt från jobb till kärlek, resor och framtid och allt möjligt. Jag vet, skittrist att jag är mussla..men kanske lite senare.

    Kram

    SvaraRadera