måndag, oktober 19, 2009

Stanna i Bubblan

Jag vill ju så gärna stanna i den här lyckobubblan som jag kom in i förra veckan. Den som är fylld av varm, lugn och trygg kärlek. Och trots att vardagen började om igen idag och jag hade min första arbetsdag på otroligt länge så känns det som om en del av känslan dröjer sig kvar. Jag ska göra allt jag kan för att hålla fast vid den känslan och att hitta tillbaka till den när den börjar försvinna. Det finns en massa knep att ta till så jag får påminna mig om dom. Men tänk vad jobbigt det kan vara. Att bara vistas på sin arbetsplats ett par timmar. Jag måste vila hela kvällen nu.

2 kommentarer:

  1. Japp och jag ska se till att påminna dig också om/när jag känner i dina inlägg att du börjar komma in i gamla vanor.

    Hoppas du kommer bra in i jobbet också.

    Kram
    /Douglas

    SvaraRadera
  2. Ja, bra! Jag behöver lite övervakning, speciellt så här i början tror jag. Kram!

    SvaraRadera