lördag, december 05, 2009

Svinis

Det verkar vara rätt delade meningar om det här med vaccin eller inte. Jag tappade tråden och intresset lite där ett tag eftersom det tog så lång tid att få hit vaccinet. Kändes som det kvittade om jag tog den eller inte. Men, jag tog sprutan i alla fall nu tidigare i veckan. Kanske mest för att jag ska resa bort snart och det skulle kännas så snopet och trist att åka på nåt precis då. En hel del verkar ha blivit krassliga och febriga av vaccinet. Jag blev mest bara väldigt trött, var tung i hivudet ett par dagar och hade en rejält öm arm. Så nu är det är bara att hålla tummarna att jag inte åker på nåt annat skit.

2 kommentarer:

  1. Jag kände faktiskt inget av vaccinet alls :) Förutom lite ont i armen... haha!

    SvaraRadera
  2. Vilken tur, vissa verkar ha haft otur! Kram

    SvaraRadera