lördag, januari 09, 2010

Brun Som En Pepparkaka

Jag var det. Ett litet tag. Det var innan jag satte mig på planet hem. Det är helt sjukt men redan där tappar man färg. Den isande kylan och snöovädret här hemma har inte heller direkt hjälpt till för att behålla färgen. Det räcker nog att det går en vecka till så är bikinilinjerna så gott som borta. Jag får leva på minnena och titta på bilderna av lyckliga stunder in solen istället.

Eftersom jag ska vara snäll mot mig själv det här året så har jag bestämt mig för att komma i form. En höst av trötthet och tröstätande gör inte direkt under för figuren...Så nu har jag en PT som ska piska mig i form. Men när jag gick upp i morse för att lyfta tungt i en timme undrade jag faktiskt om det är det här som kallas att vara snäll mot sig själv. Det kändes mer som tortyr...Men, bara att bita ihop! Och appropå pepparkakor så kanske det inte blir så många såna nu om jag ska skärpa mig.

4 kommentarer:

  1. men du är helt klart brunare än oss blekfisar som varit hemma i kylan hela julen =)

    Jag tycker min hud har en nyans av ljusblå och lite lagom vintertorr så där.
    Ja, en riktig läckerbit helt enkelt, haha

    Välkommen hem iaf.

    SvaraRadera
  2. Du var ju i sjukt bra form på de bilder jag såg, du har ju ingenting att oroa dig för! Kram!

    SvaraRadera
  3. Haha! Tack :) Såg du våra vackra formationer på stranden kanske haha?

    SvaraRadera
  4. Men att lyfta tungt på morgonen ÄR ju tortyr...;=) !

    Jag skulle kunna säga att morgonträning (förutom promenader) överlag är pest och pina.

    Kram!
    /Douglas

    SvaraRadera