fredag, juni 11, 2010

Kan Inte Sluta Lyssna

Tänk att det redan är fredag. Det är otroligt skönt med tanke på hur veckan har varit. Jag behöver vila upp mig. Vädret ser inte så lovande ut inför morgondagen men jag måste ändå vara laddad och redo att hoppa om det klarnar upp. Har fortfarande inte fattat varför jag ska göra det egentligen men det är åtminstine en sak att bocka av på listan över saker att göra innan man dör. Typ. Men nu ska jag snart gå hem och fortsätta lyssna på Drake. Kan inte sluta lyssna på plattan. Och särskilt spår 9, Unforgettable. Blir helt knäckt av Aaliyahs röst i samplingen...

4 kommentarer:

  1. Me like! Tack för tipset.

    SvaraRadera
  2. Så lite så! :) Trevlig helg.

    SvaraRadera
  3. Oh shit är det imorgon du ska hoppa ? Kanske kommer jag se dig från flyget imorgon ;=) ??

    Lycka till !
    Kram
    /Douglas

    SvaraRadera
  4. Japp! Håll utkik :) Ser mörkt ut med vädret så det blir nog ombokat men kanske. Kram

    SvaraRadera