måndag, november 28, 2011

Mot Nya Mål

Har inte skrivit så mycket om det än. Utom alla inlägg om Just Do It förstås. Men inte förklarat vad det egentligen handlar om. Men saken är den att jag ska sluta. På mitt drömjobb. På det stället där jag tillbringat elva år. Elva år! Där jag gjort min karriär. Med dom människor jag levt med år ut och år in. Vid årsskiftet lämnar jag dom. För något nytt. För något ovisst. För något kul men skrämmande och läskigt. Och ikväll firade dom av mig. Tidigt, men ändå. Och det är så svårt att ta in. Så mycket kärlek och så mycket trygghet. Kommer nog inte fatta det förrän senare.

3 kommentarer:

  1. Spännande :D.

    Grattis vad skojigt..

    SvaraRadera
  2. Det är just det där med trygghet som gör att jag biter mig fast så hårt på mitt jobb och förstås alla fina personer jag jobbar med. Jag fattar inte vad som hänt, jag har aldrig varit rädd för att bryta det som känns bekvämt och tryggt innan. Kan det ha med åldern att göra kanske, hemska tanke!

    SvaraRadera